вторник, 21 января 2014 г.

Рефлексія модулів 1 - 2

                 Чудового зимового дня розпочалося у нас навчання. Перед нами розкрився  світ новоі цікавої інформації. Тренери розповіли нам про технології web 2.0  та як ці технології допоможуть  мені в роботі. Я поринула у невідомий світ модулів. Цей модуль допоміг мені зрозуміти, що проектні технології можна застосовувати практично до кожної теми програми , визначатися  з власними цілями навчання на цьому проекті, а після його завершення.практично застосовувати для залучення  учнів в проектну діяльність.


                  Новим та цікавим  для мене стало створення блогу, де я можу висловлювати свої  враження від занять.Робота з модулем показала мені перевагу методу проектів у навчанні .Тут є  над чим поміркувати.Зрозуміло, що метод проектів допомогає розвивати навички мислення  вищих рівнів: аналіз, синтез, оцінювання , що  в свою чергу дозволяє підвищити мотивацію до навчання  , оскільки тісно пов'язую його з реальним життям учнів.А ще одна перевага в тому, що він охоплює всіх учнів роботою, в залежності від їхнього рівня розвитку ,стилю навчання та уподобань.

Комментариев нет:

Отправить комментарий